Ψηφιακή αποτοξίνωση

 



Σύμφωνα με το Neuport Institute, που ειδικεύεται στη θεραπεία ψυχικών νοσημάτων, πρόκειται για μια χρονική περίοδο στη διάρκεια της οποίας απέχουμε από τη χρήση τεχνολογικών συσκευών, όπως smartphones, υπολογιστές και τηλεοράσεις. Το digital detox είναι καλό να γίνεται σε τακτική βάση από άτομα κάθε ηλικίας ιδιαίτερα ωφέλιμο είναι για τους  νεαρούς ενήλικες. Ο εφηβικός νους βρίσκεται υπό διαμόρφωση μέχρι το μέσο περίπου το 20ου έτους. Έτσι οι αρνητικές επιδράσεις των social media και της τεχνολογίας είναι ιδιαίτερα επιβαρυντικές σε αυτό το ηλικιακό γκρουπ  αναφέρεται στο site του ινστιτούτου. Η αποτοξίνωση από τα ψηφιακά μέσα μας επαναφέρει στην πραγματική ζωή και αναθερμαίνει τις τετ α τετ επαφές με φίλους, συναδέλφους και συγγενείς. Αν γίνεται τακτικά, το digital detox βοηθάει στη διατήρηση, υγιούς ισορροπίας ανάμεσα σε ψηφιακές σχέσεις και δραστηριότητες της πραγματικής ζωής. Επίσης μένει χρόνος για δημιουργικές δραστηριότητες όλα αυτά βοηθούν στον περιορισμό του άγχους που δημιουργείται από τη συνεχή δικτύωση. Για να είναι εφικτό ένα πλάνο digital detox, πρέπει πάνω απ'όλα να είναι ρεαλιστικό και να εφαρμοστεί βήμα βήμα π.χ. 1. ξεκινά με μικρές αλλαγές  2. κλείσε τις ειδοποιήσεις  3. κάνε εκκαθάριση στα apps 4. ξέχνα το τηλέφωνο π.χ. όταν πας για περπάτημα. 

Καλή τύχη!!!!

Αλεξίου Αλεξάνδρα

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο