Χειρότερα
Τα παιδιά και οι έφηβοι τείνουν να έχουν πιο ήπια ασθένεια σε σύγκριση με τους ενήλικες εάν κολλήσουν τον κορωνοϊό που προκαλεί τον Covid-19, αλλά εξακολουθούν να αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν την πανδημία. Οι απαγορεύσεις κυκλοφορίας, και τα lockdown επηρεάζουν τη συναισθηματική τους ευημερία.
Ενάντια σε ένα μοτίβο επιδείνωσης της ψυχικής υγείας των ευρωπαίων νέων εδώ και μια δεκαετία, οι ειδικοί προειδοποιούν ότι η πανδημία Covid-19 έκανε τα πάντα χειρότερα. Πολυάριθμες μελέτες παρατήρησαν απότομες αυξήσεις στα ποσοστά κατάθλιψης, άγχους, μοναξιάς και απόπειρες αυτοκτονίας.
«Πριν από την πανδημία είχαμε περίπου το 10-20% των παιδιών που έπασχαν από προβλήματα ψυχικής ασθένειας, τα οποία δεν είχαν εξελιχθεί όλα σε αναπηρία», δήλωσε η Δρ Νίνα Χάινριχς, καθηγήτρια στο Τμήμα Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βρέμης. «Τώρα, από τα τελευταία 2 χρόνια, φαίνεται ότι θα ανέβει στο 20-25%.»
Ωστόσο, η ψυχική ασθένεια είναι εμφανώς δύσκολο να εκτιμηθεί στους νέους. Αυτό σημαίνει ότι τα αναφερόμενα ποσοστά προβλημάτων ψυχικής υγείας μεταξύ των νέων στην Ευρώπη είναι πιθανώς υποεκτιμημένα.
Ως προς την αντιμετώπιση της παραπάνω κατάστασης ενδείκνυνται σεμινάρια και εκπαιδευτικές ημερίδες για την κατάρτηση και ενδυνάμωση των νέων στην μετά-covid εποχή.
Κυριακάκη Μαρία.
ΑπάντησηΠροώθηση |

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου